Malý výber prác, na ktorých som sa pracovne podieľala

Moje portfólio

 

Magnesia Plus: O plus blíž k cíli

Pre novú funkčnú vodu Magnesiu Plus, ktorá je obohatená o prírodné zložky, sme vymysleli ideu, ktorá vychádzala z insightu, že v dnešnej dobe si aj bežné dni vyžadujú vrholové výsledky.

Zo spotu vznikol aj tagon k hlavným spotom Magnesia.

Agentúra: Zaraguza CZ

Tomtit: Brand

Pre spoločnosť Continero a jej nový software sme vymysleli a zhmotnili celú brand identitu. Software je vytvorený pre zjednodušenie testovania IT kódov a hľadanie chýb na weboch či v aplikáciách. Práve hľadanie „bugov” nás inšpirovalo prísť s názvom Tomtit - druhom sýkorky, ktorá sa živí vyzobávaním chrobákov a zároveň má v sebe dôležité písmenka IT.

Tie sme využili aj pri claime - Make IT bugfree.

Klient: Continero

Agentúra: Narrative Media

Creative director: Ondrej Viktorin

Idea: Leni Ďurkovičová

 
 

Kofola ČeskoSlovensko: Nový brand Supplo

Pre spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko sme navrhli a vytvorili komplet novú značku Supplo pre e-commerce platformu. Značku sme tiež „oživili” cez web, sociálne siete a postupne pracujeme na ďalších nosičoch.

Klient: Kofola ČeskoSlovensko

Agentúra: Narrative media


KBC: Kampaň Skvělá práce není mýtus

Pre klienta KBC Global Services sme v spolupráci s agentúrou Narrative media vytvorili employer branding kampaň, ktorú si pozrelo viac ako 2 miliony ľudí a počet reakcí na ich pracovné inzeráty sa zvýšil v priemere o 99 %. V dobe vrcholu jarnej kampane potom o viac než 200 %.

Kampaň získala aj ocenenie ABSL Czech Republic Diamond award za nejlepší Employer brand.

Agentúra: Narrative Media

Finlandia: Letná aktivácia ICE BREAKER

Aby sa ľudia spoznávali offline, ako za starých čias, vytvorili sme letný drink Finlandia Ice Breaker, ktorý si ľudia nemohli objednať pre seba, ale museli naň niekoho pozvať. Celá aktivácia bola zahájaná eventom so stnadup comedy show, kde se ľudia mohli nezáväzne a nenútene spoznať pri skvelom drinku. K nemu totiž dostávali aj offline hru, ktorá rozvíjala konverzáciu.

Klient: Brown-Forman Finland

Agentúra: Zaraguza CZ

 
 

STN: Nechaj prírodu zabaviť ťa

Low budget kampaň pre uvedenie St. Nicolaus novej edície Nicolaus Herbal Vodky, pri ktorej sme vytvorili hudbu podľa frekvencie, akú vydávajú rastliny.

Agentúra: HEADS

Creative Director: Jordan Nikov

Copywriter: Lenka Ďurkovičová

Art Director: Jordan Nikov

Agency Producer: Zuzana Sabolová

Vychutnej si hudbu lépe s Lay’s

Adaptácia globálnej kampane Lay’s do online prostredia s cieľom odkomunikovať príchute Lay’s v spojení s hudbou pre maďarský, český a slovenský trh.


Agentúra: Zaraguza CZ

Creative Director: Kateřina Huňová

Copywriter: Lenka Ďurkovičová, Michal Krhut

Art Director: Gabriela Bujdošová

Agency Producer: Kristína Hledíková

Najlepšie sa udobruje v Kauflande

Vo vianočnom videu pre nášho klienta sme na jednu obrazovku dostali Petra Marcina a Andyho Krausa. Komická dvojica nám ukázala, že keď sa susedia dobre najedia, nehádajú sa...

Agentúra: Respect APP

Creative Director: Mario Poór

Copywriter: Leni Ďurkovičová, Lenka Slovák Bónová

Art Director: Mario Poór

Claim získal Strieborný kliniec za copywriting v kategórií CRAFT.

 

Claim pre Unlimit Recruitment

Unlimit Recruitment sa špecializuje na obsadzovanie IT pozícií. Vytvorili sme pre túto spoločnosť claim, ktorý hovorí o tom, že Unlimit Recruitment vie nájsť najlepších uchádzačov a to priamo v IT jazyku, čím sa prezentujú ako tí, ktorí tomuto svetu rozumejú.

Agentúra: Respect APP

Creative Director: Róbert Slovák

Idea: Leni Ďurkovičová

Bezpečný pátek se ŠKODA AUTO

Piatok je najnebezpečnejší deň na českých cestách, preto sme k tomuto dni a iniciatíve ŠKODA AUTO - BEZPECNYPATEK.CZ vytvorili printový vizuál upozorňujúci na tento fakt.

Agentúra: Zaraguza CZ

Creative Director: Kateřina Huňová

Copywriter: Kateřina Huňová, Lenka Ďurkovičová

Art Director: Václav Kudělka

Agency Producer: Ivan Švaňa, Kristína Hledíková

Nová ŠKODA SCALA

Adaptácia spotu pre český online s cieľom predstaviť nový model ŠKODA SCALA.

Agentúra: Zaraguza CZ

Creative Director: Kateřina Huňová

Copywriter: Lenka Ďurkovičová

Art Director: Gabriela Bujdošová

Agency Producer: Kristína Hledíková

Printy boli ocenené magazínom Stratégie ako Print roka 2017


 

Vlastný priestor

Klient: Prvá stavebná sporiteľňa (slovenská ČMSS) nám dala za úlohu odkomunikovať ich produkty v sezónnej kampani.

Agentúra: Respect APP

Creative director: Yolka Udičová, Mario Poór

Art director: Csilla Polák

Copywriter: Leni Ďurkovičová, Lenka Slovák Bónová

Account manager: Ivana Gemeiner

Strategy director: Katarína Adamkovič

Spot získal bronzový klinec v kategórií FILM.

Keď ľudia nenakupujú v Kauflande

V Kauflande sme dostali zadanie odkomunikovať najsilnejšie benefity značky, ktorými sú čerstvosť a šírka sortimentu, a vymedziť sa voči konkurencii.

Agentúra: Respect APP

Creative Director: Mario Poór

Copywriter: Lenka Slovák Bónová, Leni Ďurkovičová

Art Director: Mario Poór

Režisér: Dano Dekan

 

Najčerstvejšie Tesco

V dobe, kedy ešte neexistovali livestreamy, dostala agentúra zadanie odkomunikovať absolútnu čerstvosť svojich produktov.

Agentúra: MADE BY VACULIK

Creative Director: Boyo Dohnal

Copywriter: Petra Števonková, Lenka Ďurkovičová, Kristína Karabinošová

Art Director: Tomáš Krajčík, Jakub Gerhardt

Idea: Jakub Gerhardt

Spot získal shortlist Zlatej pecky.

Rádiospot pre ZEON od Západoslovnskej energetiky

V rádiospote sme predstavovali nový SMARTHOME systém pre zákazníkov ZSE.

Agentúra: Respect APP

Creative Director: Lenka Slovák Bónová

Idea a copywriting: Leni Ďurkovičová